• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

/Files/images/59.JPG

Самойлюк Лариса Миколаївна -

вихователь-методист

Кваліфікаційна категорія - спеціаліст вищої категорії

Педагогічний стаж - 26 років

Відомо, що методична робота в сучасному дошкільному закладі – це цілісна система взаємопов’язаних заходів, яка ґрунтується на досягненнях психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду і спрямована на підвищення фахової майстерності педагогів, на розвиток творчого потенціалу кожного педагога, педагогічного колективу з метою підвищення ефективності освітнього процесу.
Головний напрямок методичної роботи в ДНЗ № 127 – допомагати педагогам постійно оволодівати новими, ефективними формами і методами роботи з дошкільниками, забезпечувати умови для розвитку творчості педагогів, підвищувати їхню професійну майстерність та компетентність.
Пріоритетними напрямками вихователя-методиста в роботі з педагогами є використання та впровадження активних форм методичної роботи в системі післядипломної педагогічної освіти; інноваційних технологій, нових форми діяльності дошкільного закладу в умовах модернізації дошкільної освіти; використання інформаційно - комп'ютерних технологій в практиці роботи дошкільного закладу.
Проте у кожного вихователя свій професійний портрет, свій темп удосконалення педагогічної майстерності, свій тип виконання отриманого завдання, неповторний, власний рівень педагогічної майстерності, особисте педагогічне кредо.
Тому при плануванні методичної роботи обов’язково враховується аналіз і самоаналіз роботи вихователів з розвитку дітей дошкільного віку, результати діагностичного анкетування та професійні запити кожного вихователя; характер труднощів, з якими педагоги можуть зіткнутися при виконанні тих чи інших заходів.
З урахуванням вимог сьогодення, шляхами підвищення ефективності роботи педагогічного колективу є:
  • Забезпечення психолого-методичного супроводу педагогічного процесу.
  • Впровадження інноваційних технологій і ППД.
  • Створення умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікованої педагогічної праці.
  • Прагнення колективу до створення позитивного іміджу закладу.
  • Ефективне використання методів педагогічного стимулювання.
  • Забезпечення ефективної взаємодії з родинами та громадськістю.
Але які б форми методичної роботи не використовувалися в закладі, головними дієвими особами в колективі є діти, наші вихованці. Адже саме для них, наших улюблених малюків, педагогічний колектив підвищує власний професіоналізм, створює відповідні умови для їх всебічного розвитку.

/Files/images/IMG_20160225_141548.jpg /Files/images/IMG_20160225_142700.jpg
Кiлькiсть переглядiв: 726