/Files/images/всзяо.jpg

Закон України "Про освіту", ст. 41

Лист ДСЯОУ від 25.05.2019 №01/01-22/1333"Щодо окремих питань формування системи забезпечення якості освіти"

Методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в ЗДО

ECERS-3: ШКАЛА ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Орієнтовні критерії та індикатори для самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу дошкільної освіти

Стратегія розвитку комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 127 Харківської міської ради» на 2021-2025 роки

Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 127 Харківської міської ради»

Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 127 Харківської міської ради»


Для глибшого розуміння, внутрішня система забезпечення якості освіти — це сукупність умов, процедур та заходів у закладі, що забезпечують ефективність освітніх і управлінських процесів.
Внутрішня система реалізується на таких засадах:
· орієнтація на замовника послуг (дітей та їхніх батьків), завоювання його довіри;
· цілепокладання відповідно до визначених напрямів розвитку закладу та створення умов для залучення всіх працівників до забезпечення якості дошкільної освіти;
· взаємопов’язаність процесів діяльності закладу;
· зорієнтованість на поліпшення показників освітнього процесу, підвищення задоволеності батьків, здатність прогнозувати внутрішні й зовнішні ризики та реагувати на них; прийняття управлінських рішень на основі фактичних даних та розуміння причинно-наслідкових зв’язків і ймовірності непередбачуваних наслідків;
· управління всіма зацікавленими сторонами, щоб оптимізувати їхній вплив на діяльність закладу.

Частиною третьою статті 41 Закону України «Про освіту» визначено, що внутрішня система може мати такі основні складові:

· стратегія (політика) та процедури забезпечення якості освіти;
· система та механізми забезпечення академічної доброчесності;
· оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти;
· оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання педагогічної (науково-педагогічної) діяльності педагогічних та науково-педагогічних працівників;
· оприлюднені критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти;
· забезпечення наявності необхідних ресурсів для організації освітнього процесу, в тому числі для самостійної роботи здобувачів освіти;
· забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління закладом освіти;
· створення в закладі освіти інклюзивного освітнього середовища, універсального дизайну та розумного пристосування.

Результати моніторингу якості освіти в ЗДО

Кiлькiсть переглядiв: 33