Упродовж 2021/2022 н.р. – 2022/2023 н.р. заклад дошкільної освіти працював над впровадженням методичної теми району
№ з/п | Зміст роботи | Результати, напрацювання |
1 | Діагностика готовності педагогів до інноваційної діяльності | Анкетування педагогів «Ініціативність, здатність до інноваційної діяльності» |
2 | Теоретична та психологічна готовність педагогів до впровадження проблемного питання | - Семінар-практикум «Психолого-педагогічні основи спілкування вихователів з дітьми»; - Індивідуальні консультації щодо організації самоосвітньої діяльності з проблеми; - Адресна допомога молодим педпрацівникам із теми; - Робота клубу «Турботливі батьки» (заняття на тему: «Діти з особливими освітніми потребами»); - Анкетування батьків «Визначення умов сімейного виховання». |
3 | Формування у ЗДО освітнього середовища | - Розробка методичних рекомендацій «Успішна соціалізація дитини в колективі однолітків» - Розробка алгоритму впровадження методичної теми |
4 | Методичне забезпечення | - Оформлення міні-виставки методичного матеріалу і літератури на тему: «Соціалізація дитини в умовах ДНЗ»; - Підписка періодичних видань «Дошкільний навчальний заклад», «Зростаємо разом». |
№ з/п | Зміст роботи | Результати, напрацювання |
1 | Шляхи реалізації теми | Участь педагогів закладу в навчально-практичному семінарі у рамках проекту «Садочок – простір дружній до дитини» |
2 | Формування досвіду творчої діяльності педагогів | - Робота над проектом «Вчимося жити разом»; - Педагогічна рада на тему: «Економічне виховання як засіб адаптації дошкільника в соціальному середовищі»; - Семінар з елементами тренінгу «Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в розвитку». |
№ з/п | Зміст роботи | Результати, напрацювання |
1 | Апробація освітнього проекту «Підвищення якості освіти шляхом забезпечення успішної соціалізації вихованців навчальних закладів району» | - Вдосконалення розвивального простору «Я-соціальне» дитини»; - Впровадження методики «Ранкових зустрічей» з метою успішної адаптації дошкільників до умов НУШ; - Впровадження інноваційних освітніх технологій, методів та прийомів роботи з дітьми, форм взаємодії педагога з вихованцями в рамках реалізації проекту. |
2 | Формування досвіду творчої діяльності педагогів | - Робота над проектом «Вчимося жити разом»; - Впровадження методики «Ляльки з особистими історіями – «Ляльки-персони» для соціального і психологічного розвитку дітей; - Ознайомлення педагогів закладу з досвідом роботи колег міста, України та провідних країн світу щодо розвитку соціальної компетентності дітей дошкільного віку (за допомогою інтернет-технологій); - Активна взаємодія педагогів закладу з колегами району щодо обміну досвідом своєї роботи шляхом організації методичних мостів, педагогічних студій, методичних об¢єднань та ін. |
3 | Методична робота | -Педагогічна рада на тему: «Успішна соціалізація дітей дошкільного віку, як складова іміджу ДНЗ»; -Вивчення стану роботи з соціально - морального розвитку дошкільників в різних видах діяльності; -Семінар-практикум «Ляльки персони: - педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини»; - Педагогічна рада на тему: «Мовленнєвий розвиток дошкільників - запорука їхньої наступної успішності у школі»; - Педагогічний тренінг на тему: «Робота з дітьми з особливими освітніми потребами»; - Тренінг з батьками на тему: «Попередження насильства, жорстокості в cім’ї та в дитячому колективі»; - Засідання клубу «Турботливі батьки» на тему: «Уроки спілкування з дитиною»; - Консультація для батьків на тему: «Формування самостійності у майбутніх школярів». - Проведення спільного свята для вихованців ЗДО та учнів ЗОШ №105 присвяченого Дню української мови та писемності; - Ознайомлення вихованців з об¢єктами соціального життя нашого міста (екскурсії до: музичної школи №1 ім. Л. Бетховена, Державного Музею природи Харківського національного університету ім. В.Н. Каразіна, «Ландау – Центру» при ХНУ ім. В.Н. Каразина, пожежної частини №17, музично-театральної бібліотеки ім. К.С. Станіславського, до пам'ятника Т.Г. Шевченко, до пам'ятника розстріляним раненим воїнам на вул. Я. Галана.) |
№ з/п | Зміст роботи | Результати, напрацювання |
1. | Шляхи реалізації теми | - Педагогічні ради на теми: «Інноваційні технології як засіб підвищення якості освітнього процесу», «Удосконалення мовленнє-вої компетентності дошкільників засобами ігрових технологій»; - Педагогічний тренінг «Виховання толерантності починається з педагога»; - Консультації для педагогів на теми: «Забезпечення ефективної діалогової взаємодії з дошкільниками», «Сюжетно-рольова гра – школа моралі для дитини дошкільного віку», «Колективні творчі ігри як інструмент соціалізації дошкільників». - Робота творчої групи на тему: «Оновлення змісту дошкільної освіти шляхом використання ІКТ у роботі з дошкільниками»; - Консультація для батьків на тему «Щоб дитина не загубилася у школі»; - Засідання клубу «Турботливі батьки» на теми: «Діти с особливими освітніми потребами», «Попередження насильства в сім¢ї», «Обдарована дитина в сучасному світі». |
2. | Формування досвіду творчої діяльності педагогів | Активна взаємодія педагогів ЗДО з колегами району щодо обміну досвідом своєї роботи (Методичний міст з педагогами ЗДО №281 «Стежинками інновацій»: педагогічні технології в практиці роботи закладу». Практичним психологом Болотніковою Н.О. розроблена розвивальна програма «Мальовнича фантазія», спрямована на всебічний розвиток старших дошкільників. Педагогами ЗДО узагальнені досвіди роботи на теми: - «Розвиток творчої уяви дошкільників в процесі гри» (практичний психолог Болотнікова Н.О.); - «Розвиток творчих здібностей дошкільників засобами нетрадиційних технік зображувальної діяльності» (вихователь Самойлюк Л.М); - «Розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку» (вихователь Мазурік О.А.). |